SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 26.12.09 18:09 |
Koniec: | 30.12.09 18:09 |
Opis: | Ochrona trwa 60 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta zbija od 10 do 20.Brak rycerza.Klasyczny system technologiczny. Przewidziane nagrody. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 100 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 25.12.09 10:00 |
Koniec: | 25.12.09 15:00 |
Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek. Limit osób w plemieniu 2 osoby.Brak rycerza oraz kościoła. Rozbudowana wioska startowa. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.12.09 22:25 |
Koniec: | 25.12.09 04:25 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Brak ograniczeń w wysyłce surowców oraz wsparciu wojskowym. Brak limitu graczy w plemieniu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.12.09 09:00 |
Koniec: | 24.12.09 15:00 |
Opis: | Runda świąteczna. Ochrona trwa 20 minut. Brak morale. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby, Dla najlepszego plemienia nagroda[po 5pp]. Brak rycerza.Technologia w systemie 0-3. Zwiad nie widzi wojsk poza wioską.Wysyłka i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.12.09 15:00 |
Koniec: | 23.12.09 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Runda typu BASH. Limit graczy w plemieniu 3 osoby,brak możliwości jego opuszczenia. Szlachta zbija od 30 do 60 poparcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.12.09 09:00 |
Koniec: | 23.12.09 14:00 |
Opis: | Runda CAT. Szlachta nie podbija wiosek. Limit graczy w plemieniu 1 osoba. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane.Ochrona trwa 10 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.12.09 23:00 |
Koniec: | 23.12.09 05:00 |
Opis: | Ograniczona zagroda.Brak ochrony wioska startowa poziom 3.Brak limitu graczy w plemieniu |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.12.09 09:00 |
Koniec: | 22.12.09 17:37 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w plemieniu 2 osoby.Plemię które osiągnie 300tys punktów i utrzyma je przez 2h wygrywa rundę i nagrodę. Wysyła i transport surowców zablokowane |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.12.09 09:00 |
Koniec: | 20.12.09 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Zasięg szlachty:100 pól. Ilość graczy w plemieniu 1 osoba,brak możliwości opuszczenia plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców zablokowane. Jeśli jeden gracz podbije 50 wiosek i utrzyma je przez 3 godziny wygrywa rundę Nagroda za wygraną 3 pp |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.12.09 17:00 |
Koniec: | 19.12.09 22:00 |
Opis: | Runda typu CAT ,szlachta nie podbija wiosek. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby. Brak rycerza. Ochrona trwa 10 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .