Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1834] >1836< [1838] ... [1867]

#385 Szybkie

Start: 26.12.09 18:09
Koniec: 30.12.09 18:09
Opis: Ochrona trwa 60 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta zbija od 10 do 20.Brak rycerza.Klasyczny system technologiczny. Przewidziane nagrody.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 100
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#383 Szybkie

Start: 25.12.09 10:00
Koniec: 25.12.09 15:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek. Limit osób w plemieniu 2 osoby.Brak rycerza oraz kościoła. Rozbudowana wioska startowa.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#382 Szybkie

Start: 24.12.09 22:25
Koniec: 25.12.09 04:25
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Brak ograniczeń w wysyłce surowców oraz wsparciu wojskowym. Brak limitu graczy w plemieniu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#381 Szybkie

Start: 24.12.09 09:00
Koniec: 24.12.09 15:00
Opis: Runda świąteczna. Ochrona trwa 20 minut. Brak morale. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby, Dla najlepszego plemienia nagroda[po 5pp]. Brak rycerza.Technologia w systemie 0-3. Zwiad nie widzi wojsk poza wioską.Wysyłka i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#379 Szybkie

Start: 23.12.09 15:00
Koniec: 23.12.09 22:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Runda typu BASH. Limit graczy w plemieniu 3 osoby,brak możliwości jego opuszczenia. Szlachta zbija od 30 do 60 poparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#378 Szybkie

Start: 23.12.09 09:00
Koniec: 23.12.09 14:00
Opis: Runda CAT. Szlachta nie podbija wiosek. Limit graczy w plemieniu 1 osoba. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane.Ochrona trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#377 Szybkie

Start: 22.12.09 23:00
Koniec: 23.12.09 05:00
Opis: Ograniczona zagroda.Brak ochrony wioska startowa poziom 3.Brak limitu graczy w plemieniu
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#376 Szybkie

Start: 22.12.09 09:00
Koniec: 22.12.09 17:37
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w plemieniu 2 osoby.Plemię które osiągnie 300tys punktów i utrzyma je przez 2h wygrywa rundę i nagrodę. Wysyła i transport surowców zablokowane
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#375 Szybkie

Start: 20.12.09 09:00
Koniec: 20.12.09 16:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Zasięg szlachty:100 pól. Ilość graczy w plemieniu 1 osoba,brak możliwości opuszczenia plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców zablokowane. Jeśli jeden gracz podbije 50 wiosek i utrzyma je przez 3 godziny wygrywa rundę Nagroda za wygraną 3 pp
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#372 Szybkie

Start: 19.12.09 17:00
Koniec: 19.12.09 22:00
Opis: Runda typu CAT ,szlachta nie podbija wiosek. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby. Brak rycerza. Ochrona trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)