Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1836] >1838< [1840] ... [1867]

#359 Szybkie

Start: 09.12.09 20:00
Koniec: 10.12.09 20:00
Opis: Brak ochrony, nie ma ograniczenia w przesyle surowców oraz wsparciu wojskowym. Łucznik w grze. Szlachta idzie najdalej 50 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#358 Szybkie

Start: 09.12.09 11:00
Koniec: 09.12.09 16:00
Opis: Ochrona trwa zaledwie 5 minut. Runda typu CAT. Brak rycerza,łucznika,kościoła.Transport surowców zablokowany. Ilość graczy w plemieniu 1 osoba. Wioska startowa rozbudowana[4].
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#353 Szybkie

Start: 07.12.09 09:00
Koniec: 08.12.09 14:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa ma 26 punktów.Ilość graczy w plemieniu 3 osoby.Aktywne morale.Rycerz nie dysponuje przedmiotami. Brak łucznika i kościoła.System technologii nie daje bonusów do jednostek wymagany tylko do rekrutacji danej jednostki. Szlachta idzie najdalej 70 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#357 Runda mikołajkowa

Start: 06.12.09 13:00
Koniec: 06.12.09 22:00
Opis: Runda mikołajkowa. Ochrona trwa 15 minut, wszyscy gracze zaczynają od wiosek z 26 punktami. Liczba graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Brak rycerza, kościoła oraz łucznika. Na mapie znajduje się 9 wiosek z bonusami, za każdą z nich na koniec rundy przyznajemy 1 PP.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#356 Szybkie

Start: 05.12.09 22:00
Koniec: 06.12.09 03:00
Opis: Brak ochrony dla nowych graczy. Limit graczy w plemieniu 5 osób brak możliwości jego opuszczenia. Rozbudowana wioska startowa [4]. Aktywne morale, rycerz nie posiada przedmiotów.Kościół niedostępny w grze.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#355 Szybkie

Start: 05.12.09 13:00
Koniec: 05.12.09 21:21
Opis: Ochrona trwa 25 minut. Wioska na starcie posiada tylko 26 punktów [brak kościoła].Brak limitu graczy w plemieniu.Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe do wszystkich graczy. System technologiczny 0-4.Szpieg widzi tylko jednostki.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#354 Szybkie

Start: 05.12.09 07:00
Koniec: 05.12.09 12:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut. Brak morale. Wysyłka wojskowa i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Ilość graczy w plemieniu 2 osoby.Runda bez rycerza z kościołem i łucznikiem. Klasyczny system technologii.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#352 Szybkie

Start: 04.12.09 08:00
Koniec: 04.12.09 16:00
Opis: Ochrona dla graczy trwa 15 minut.W ratuszu zablokowana opcja wyburzania budynków. Brak rycerza i kościoła. Zwiad nie widzi poziomu rozbudowy budynków.Szlachta idzie najdalej 35 pól. Szlachta tańsza o połowę.Ilość graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#351 Szybkie

Start: 03.12.09 23:20
Koniec: 04.12.09 07:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa tylko 10 minut. Brak kolejki rozbudowy budynków. Ochrona dla słabszych graczy w postaci morale nieaktywna. W ratuszu zablokowana opcja wyburzania budynków. Czas na zawrócenie wojska 1 minuta.Brak rycerza,kościoła oraz łucznika.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#349 Szybkie

Start: 03.12.09 15:00
Koniec: 03.12.09 22:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 25 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów.Klasyczny system technologi. Brak łucznika.Zwiad nie widzi poziomu rozbudowy budynków. Kościół w grze.Szlachta idzie najdalej 45 pól. Szlachta tańsza o połowę.Ilość graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)