SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 09.12.09 20:00 |
Koniec: | 10.12.09 20:00 |
Opis: | Brak ochrony, nie ma ograniczenia w przesyle surowców oraz wsparciu wojskowym. Łucznik w grze. Szlachta idzie najdalej 50 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.12.09 11:00 |
Koniec: | 09.12.09 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa zaledwie 5 minut. Runda typu CAT. Brak rycerza,łucznika,kościoła.Transport surowców zablokowany. Ilość graczy w plemieniu 1 osoba. Wioska startowa rozbudowana[4]. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.12.09 09:00 |
Koniec: | 08.12.09 14:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa ma 26 punktów.Ilość graczy w plemieniu 3 osoby.Aktywne morale.Rycerz nie dysponuje przedmiotami. Brak łucznika i kościoła.System technologii nie daje bonusów do jednostek wymagany tylko do rekrutacji danej jednostki. Szlachta idzie najdalej 70 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 280 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.12.09 13:00 |
Koniec: | 06.12.09 22:00 |
Opis: | Runda mikołajkowa. Ochrona trwa 15 minut, wszyscy gracze zaczynają od wiosek z 26 punktami. Liczba graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Brak rycerza, kościoła oraz łucznika. Na mapie znajduje się 9 wiosek z bonusami, za każdą z nich na koniec rundy przyznajemy 1 PP. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.12.09 22:00 |
Koniec: | 06.12.09 03:00 |
Opis: | Brak ochrony dla nowych graczy. Limit graczy w plemieniu 5 osób brak możliwości jego opuszczenia. Rozbudowana wioska startowa [4]. Aktywne morale, rycerz nie posiada przedmiotów.Kościół niedostępny w grze. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.12.09 13:00 |
Koniec: | 05.12.09 21:21 |
Opis: | Ochrona trwa 25 minut. Wioska na starcie posiada tylko 26 punktów [brak kościoła].Brak limitu graczy w plemieniu.Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe do wszystkich graczy. System technologiczny 0-4.Szpieg widzi tylko jednostki. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.12.09 07:00 |
Koniec: | 05.12.09 12:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut. Brak morale. Wysyłka wojskowa i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Ilość graczy w plemieniu 2 osoby.Runda bez rycerza z kościołem i łucznikiem. Klasyczny system technologii. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.12.09 08:00 |
Koniec: | 04.12.09 16:00 |
Opis: | Ochrona dla graczy trwa 15 minut.W ratuszu zablokowana opcja wyburzania budynków. Brak rycerza i kościoła. Zwiad nie widzi poziomu rozbudowy budynków.Szlachta idzie najdalej 35 pól. Szlachta tańsza o połowę.Ilość graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości opuszczenia plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.12.09 23:20 |
Koniec: | 04.12.09 07:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa tylko 10 minut. Brak kolejki rozbudowy budynków. Ochrona dla słabszych graczy w postaci morale nieaktywna. W ratuszu zablokowana opcja wyburzania budynków. Czas na zawrócenie wojska 1 minuta.Brak rycerza,kościoła oraz łucznika. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.12.09 15:00 |
Koniec: | 03.12.09 22:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 25 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów.Klasyczny system technologi. Brak łucznika.Zwiad nie widzi poziomu rozbudowy budynków. Kościół w grze.Szlachta idzie najdalej 45 pól. Szlachta tańsza o połowę.Ilość graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości opuszczenia plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .