SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 02.12.09 09:00 |
Koniec: | 02.12.09 14:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Jedna osoba w plemieniu, wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane. Rycerz nie posiada przedmiotów. Brak Kościoła. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.12.09 22:00 |
Koniec: | 02.12.09 06:00 |
Opis: | Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.12.09 14:00 |
Koniec: | 01.12.09 17:00 |
Opis: | Brak ochrony dla nowych graczy, Ilość osób w plemieniu: 3. Dla top 1 nagroda w postaci 3pp.Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.11.09 11:00 |
Koniec: | 29.11.09 16:00 |
Opis: | Runda typu CAT. jeden gracz w plemieniu wsparcie wojskowe zablokowane. Szlachcic nie podbija wiosek.Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.11.09 22:00 |
Koniec: | 29.11.09 03:00 |
Opis: | Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.11.09 12:00 |
Koniec: | 28.11.09 21:00 |
Opis: | Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Dla najlepszego gracza nagroda. Szlachta idzie najdalej 25 pól. Ochrona trwa 5 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 280 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.11.09 14:00 |
Koniec: | 27.11.09 14:00 |
Opis: | Ochrona trwa 3 godziny. Szlachta idzie najdalej 30 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości jego opuszczenia. Aktywne zastępstwo i bonus nocny. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 85 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.11.09 11:00 |
Koniec: | 22.11.09 18:00 |
Opis: |
|
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.11.09 22:00 |
Koniec: | 22.11.09 04:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Rycerz z przedmiotami oraz kościół. Brak ograniczeń w wysyłce surowców i wojska. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.11.09 17:00 |
Koniec: | 21.11.09 21:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta zbija od 30 do 60 poparcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .