Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1837] >1839< [1841] ... [1868]

#352 Szybkie

Start: 04.12.09 08:00
Koniec: 04.12.09 16:00
Opis: Ochrona dla graczy trwa 15 minut.W ratuszu zablokowana opcja wyburzania budynków. Brak rycerza i kościoła. Zwiad nie widzi poziomu rozbudowy budynków.Szlachta idzie najdalej 35 pól. Szlachta tańsza o połowę.Ilość graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#351 Szybkie

Start: 03.12.09 23:20
Koniec: 04.12.09 07:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa tylko 10 minut. Brak kolejki rozbudowy budynków. Ochrona dla słabszych graczy w postaci morale nieaktywna. W ratuszu zablokowana opcja wyburzania budynków. Czas na zawrócenie wojska 1 minuta.Brak rycerza,kościoła oraz łucznika.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#349 Szybkie

Start: 03.12.09 15:00
Koniec: 03.12.09 22:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 25 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów.Klasyczny system technologi. Brak łucznika.Zwiad nie widzi poziomu rozbudowy budynków. Kościół w grze.Szlachta idzie najdalej 45 pól. Szlachta tańsza o połowę.Ilość graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#348 Szybkie

Start: 02.12.09 09:00
Koniec: 02.12.09 14:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Jedna osoba w plemieniu, wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane. Rycerz nie posiada przedmiotów. Brak Kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#346 Szybkie

Start: 01.12.09 22:00
Koniec: 02.12.09 06:00
Opis: Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#347 Szybkie

Start: 01.12.09 14:00
Koniec: 01.12.09 17:00
Opis: Brak ochrony dla nowych graczy, Ilość osób w plemieniu: 3. Dla top 1 nagroda w postaci 3pp.Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#345 Szybkie

Start: 29.11.09 11:00
Koniec: 29.11.09 16:00
Opis: Runda typu CAT. jeden gracz w plemieniu wsparcie wojskowe zablokowane. Szlachcic nie podbija wiosek.Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#344 Szybkie

Start: 28.11.09 22:00
Koniec: 29.11.09 03:00
Opis: Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#343 Szybkie

Start: 28.11.09 12:00
Koniec: 28.11.09 21:00
Opis: Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Dla najlepszego gracza nagroda. Szlachta idzie najdalej 25 pól. Ochrona trwa 5 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#342 Szybkie

Start: 23.11.09 14:00
Koniec: 27.11.09 14:00
Opis: Ochrona trwa 3 godziny. Szlachta idzie najdalej 30 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości jego opuszczenia. Aktywne zastępstwo i bonus nocny.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 85
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)