Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1837] >1839< [1841] ... [1867]

#348 Szybkie

Start: 02.12.09 09:00
Koniec: 02.12.09 14:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Jedna osoba w plemieniu, wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane. Rycerz nie posiada przedmiotów. Brak Kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#346 Szybkie

Start: 01.12.09 22:00
Koniec: 02.12.09 06:00
Opis: Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#347 Szybkie

Start: 01.12.09 14:00
Koniec: 01.12.09 17:00
Opis: Brak ochrony dla nowych graczy, Ilość osób w plemieniu: 3. Dla top 1 nagroda w postaci 3pp.Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#345 Szybkie

Start: 29.11.09 11:00
Koniec: 29.11.09 16:00
Opis: Runda typu CAT. jeden gracz w plemieniu wsparcie wojskowe zablokowane. Szlachcic nie podbija wiosek.Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#344 Szybkie

Start: 28.11.09 22:00
Koniec: 29.11.09 03:00
Opis: Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#343 Szybkie

Start: 28.11.09 12:00
Koniec: 28.11.09 21:00
Opis: Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Dla najlepszego gracza nagroda. Szlachta idzie najdalej 25 pól. Ochrona trwa 5 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#342 Szybkie

Start: 23.11.09 14:00
Koniec: 27.11.09 14:00
Opis: Ochrona trwa 3 godziny. Szlachta idzie najdalej 30 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości jego opuszczenia. Aktywne zastępstwo i bonus nocny.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 85
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#339 Szybkie

Start: 22.11.09 11:00
Koniec: 22.11.09 18:00
Opis:
  • Ochrona początkowa: 20 minut
  • Rycerz bez przedmiotów, brak kościoła, brak wiosek koczowniczych, monety
  • Max. 15 osób w plemieniu
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#338 Szybkie

Start: 21.11.09 22:00
Koniec: 22.11.09 04:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Rycerz z przedmiotami oraz kościół. Brak ograniczeń w wysyłce surowców i wojska.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#337 Szybkie

Start: 21.11.09 17:00
Koniec: 21.11.09 21:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta zbija od 30 do 60 poparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.9
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)