SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 19.12.09 10:00 |
Koniec: | 19.12.09 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Ograniczona zagroda, Wioska startowa średnio rozbudowana. Ilość graczy w plemieniu 1 osoba. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane. Brak rycerza i kościoła. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 18.12.09 23:00 |
Koniec: | 19.12.09 05:00 |
Opis: | Brak morale. Ochrona trwa 8 minut.Runda bez rycerza. Szlachta idzie najdalej 100 pól.Zbijane poparcie przez szlachtę wynosi od 25 do 45 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 18.12.09 10:00 |
Koniec: | 18.12.09 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Technologia w systemie 0-3.W rundzie nie ma rycerza , łucznika oraz kościoła. Wioska startowa ma 26 punktów.Liczba wojsk obronnych w wiosce ograniczona. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 16.12.09 11:00 |
Koniec: | 17.12.09 08:37 |
Opis: | Runda kończy się w chwili kiedy jeden gracz osiągnie 500tys punktów i utrzyma ten wynik przez 3h. Nagroda 5pp.. Ochrona trwa 10 minut.Brak rycerza i kościoła. Limit graczy w plemieniu 3 osoby, wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia.Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.12.09 23:00 |
Koniec: | 16.12.09 05:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Brak morale oraz rycerza.Brak ograniczenia szlachty. Limit graczy w plemieniu 15 osób. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.12.09 11:00 |
Koniec: | 15.12.09 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Brak ograniczeń w wysyłaniu surowców oraz szlachty. Brak możliwości opuszczenia plemienia.Nie ma kościoła oraz rycerza. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.12.09 16:00 |
Koniec: | 14.12.09 21:00 |
Opis: | Brak ochrony oraz morale.Nie ma limitu graczy w plemieniu.Runda nie zawiera rycerza i kościoła.Rozbudowana wioska startowa[4].Zwiad widzi tylko wojsko w wiosce.Technologia w systemie 0-3.Tańsza szlachta. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.12.09 14:00 |
Koniec: | 13.12.09 19:00 |
Opis: | Ilość osób w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Szlachta zbija od 25 do 50 poparcia. Brak rycerza Wioska startowa ma 26 punktów. ochrona trwa 30 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 11.12.09 21:00 |
Koniec: | 12.12.09 04:00 |
Opis: | Brak ograniczenia liczby graczy w plemieniu ochrona trwa 10 minut. Brak rycerza oraz kościoła. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 10.12.09 22:00 |
Koniec: | 11.12.09 06:00 |
Opis: | Czas ochrony 10 minut. Wioski startowe średnio rozbudowane[3]. Rycerz w grze[ nie posiada przedmiotów].Tech: od 0 do 4. Zwiad widzi wszystko.Szlachta zbija poparcie od 25 do 50 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .