Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1835] >1837< [1839] ... [1867]

#371 Szybkie

Start: 19.12.09 10:00
Koniec: 19.12.09 16:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Ograniczona zagroda, Wioska startowa średnio rozbudowana. Ilość graczy w plemieniu 1 osoba. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane. Brak rycerza i kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#373 Szybkie

Start: 18.12.09 23:00
Koniec: 19.12.09 05:00
Opis: Brak morale. Ochrona trwa 8 minut.Runda bez rycerza. Szlachta idzie najdalej 100 pól.Zbijane poparcie przez szlachtę wynosi od 25 do 45
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#370 Szybkie

Start: 18.12.09 10:00
Koniec: 18.12.09 20:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Technologia w systemie 0-3.W rundzie nie ma rycerza , łucznika oraz kościoła. Wioska startowa ma 26 punktów.Liczba wojsk obronnych w wiosce ograniczona.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#369 Szybkie

Start: 16.12.09 11:00
Koniec: 17.12.09 08:37
Opis: Runda kończy się w chwili kiedy jeden gracz osiągnie 500tys punktów i utrzyma ten wynik przez 3h. Nagroda 5pp.. Ochrona trwa 10 minut.Brak rycerza i kościoła. Limit graczy w plemieniu 3 osoby, wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia.Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#367 Szybkie

Start: 15.12.09 23:00
Koniec: 16.12.09 05:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Brak morale oraz rycerza.Brak ograniczenia szlachty. Limit graczy w plemieniu 15 osób.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#366 Szybkie

Start: 15.12.09 11:00
Koniec: 15.12.09 22:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Brak ograniczeń w wysyłaniu surowców oraz szlachty. Brak możliwości opuszczenia plemienia.Nie ma kościoła oraz rycerza.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#365 Szybkie

Start: 14.12.09 16:00
Koniec: 14.12.09 21:00
Opis: Brak ochrony oraz morale.Nie ma limitu graczy w plemieniu.Runda nie zawiera rycerza i kościoła.Rozbudowana wioska startowa[4].Zwiad widzi tylko wojsko w wiosce.Technologia w systemie 0-3.Tańsza szlachta.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#363 Szybkie

Start: 12.12.09 14:00
Koniec: 13.12.09 19:00
Opis: Ilość osób w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Szlachta zbija od 25 do 50 poparcia. Brak rycerza Wioska startowa ma 26 punktów. ochrona trwa 30 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#364 Szybkie

Start: 11.12.09 21:00
Koniec: 12.12.09 04:00
Opis: Brak ograniczenia liczby graczy w plemieniu ochrona trwa 10 minut. Brak rycerza oraz kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#361 Szybkie

Start: 10.12.09 22:00
Koniec: 11.12.09 06:00
Opis: Czas ochrony 10 minut. Wioski startowe średnio rozbudowane[3]. Rycerz w grze[ nie posiada przedmiotów].Tech: od 0 do 4. Zwiad widzi wszystko.Szlachta zbija poparcie od 25 do 50
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)