Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1833] >1835< [1837] ... [1867]

#396 Szybkie

Start: 09.01.10 21:00
Koniec: 10.01.10 04:00
Opis: Brak ochrony oraz morale. Runda z rycerzem bez przedmiotów. Brak ograniczenia liczby graczy w plemieniu. Wioska startowa ma 36p
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#395 Szybkie

Start: 09.01.10 08:00
Koniec: 09.01.10 16:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut.Limit graczy w plemieniu 5 osób,brak możliwości opuszczenia plemienia. Brak zastępstwa. Dla najlepszego plemienia które będzie grało czysto nagroda.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#394 Szybkie

Start: 08.01.10 21:30
Koniec: 09.01.10 04:30
Opis: Runda typu BASH. Limit zagrody. Liczba graczy w plemieniu 2 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka i wsparcie wojskowe zablokowane.Brak rycerza. Kościół w grze.Ochrona trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#393 Szybkie

Start: 08.01.10 18:00
Koniec: 08.01.10 21:00
Opis: Runda typu CAT.Liczba graczy w plemieniu 3 osoby.Szlachta nie podbija wiosek.Brak ochrony.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#392 Szybkie

Start: 04.01.10 11:00
Koniec: 08.01.10 17:00
Opis: Ochrona trwa 3 godziny. Liczba graczy w plemieniu 4 osoby. Najlepsze plemię dostaje po 3pp. Wysyłka surowców oraz wsparcie wojskowe zablokowane.Brak możliwości opuszczenia plemienia. Ataki na członków własnego plemienia traktowane są jako odwiedziny
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 80
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#390 Szybkie

Start: 03.01.10 14:00
Koniec: 03.01.10 20:00
Opis: Styl podobny do świata classic.Czas ochrony 15 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#389 Szybkie

Start: 03.01.10 08:00
Koniec: 03.01.10 13:00
Opis: Runda typu CAT. Rozbudowana wioska startowa[4]. Szlachta nie podbija wiosek limit graczy w plemieniu 1 osoba. Wysyłka surowców oraz wsparcie wojskowe zablokowane.Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#388 Szybkie

Start: 02.01.10 23:00
Koniec: 03.01.10 05:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut. Zwykła wioska startowa[26 punktów], bez kościoła. Rycerz nie posiada przedmiotów.Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe do wszystkich graczy.Brak morale. Technologia w systemie 0-3
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#387 Szybkie

Start: 31.12.09 22:00
Koniec: 01.01.10 04:01
Opis: Czas ochrony dla nowych graczy trwa 5 minut. Rozbudowana wioska startowa[4]. Brak rycerza i kościoła. Limit graczy w plemieniu 5 osób.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#386 Szybkie

Start: 31.12.09 10:00
Koniec: 31.12.09 17:00
Opis: Czas ochrony trwa 10 minut. Rycerz z przedmiotami. Brak kościoła. Ilość graczy w plemieniu nieograniczona. Brak morale
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)