SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 09.01.10 21:00 |
Koniec: | 10.01.10 04:00 |
Opis: | Brak ochrony oraz morale. Runda z rycerzem bez przedmiotów. Brak ograniczenia liczby graczy w plemieniu. Wioska startowa ma 36p |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.01.10 08:00 |
Koniec: | 09.01.10 16:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut.Limit graczy w plemieniu 5 osób,brak możliwości opuszczenia plemienia. Brak zastępstwa. Dla najlepszego plemienia które będzie grało czysto nagroda. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.01.10 21:30 |
Koniec: | 09.01.10 04:30 |
Opis: | Runda typu BASH. Limit zagrody. Liczba graczy w plemieniu 2 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka i wsparcie wojskowe zablokowane.Brak rycerza. Kościół w grze.Ochrona trwa 10 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.01.10 18:00 |
Koniec: | 08.01.10 21:00 |
Opis: | Runda typu CAT.Liczba graczy w plemieniu 3 osoby.Szlachta nie podbija wiosek.Brak ochrony. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.01.10 11:00 |
Koniec: | 08.01.10 17:00 |
Opis: | Ochrona trwa 3 godziny. Liczba graczy w plemieniu 4 osoby. Najlepsze plemię dostaje po 3pp. Wysyłka surowców oraz wsparcie wojskowe zablokowane.Brak możliwości opuszczenia plemienia. Ataki na członków własnego plemienia traktowane są jako odwiedziny |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 80 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.01.10 14:00 |
Koniec: | 03.01.10 20:00 |
Opis: | Styl podobny do świata classic.Czas ochrony 15 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.01.10 08:00 |
Koniec: | 03.01.10 13:00 |
Opis: | Runda typu CAT. Rozbudowana wioska startowa[4]. Szlachta nie podbija wiosek limit graczy w plemieniu 1 osoba. Wysyłka surowców oraz wsparcie wojskowe zablokowane.Ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.01.10 23:00 |
Koniec: | 03.01.10 05:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut. Zwykła wioska startowa[26 punktów], bez kościoła. Rycerz nie posiada przedmiotów.Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe do wszystkich graczy.Brak morale. Technologia w systemie 0-3 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.12.09 22:00 |
Koniec: | 01.01.10 04:01 |
Opis: | Czas ochrony dla nowych graczy trwa 5 minut. Rozbudowana wioska startowa[4]. Brak rycerza i kościoła. Limit graczy w plemieniu 5 osób. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.12.09 10:00 |
Koniec: | 31.12.09 17:00 |
Opis: | Czas ochrony trwa 10 minut. Rycerz z przedmiotami. Brak kościoła. Ilość graczy w plemieniu nieograniczona. Brak morale |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .