Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1831] >1833< [1835] ... [1867]

#416 Szybkie

Start: 30.01.10 08:00
Koniec: 30.01.10 13:00
Opis: Runda typu CAT. Szlachta nie podbija wiosek. Limit graczy w plemieniu jedna osoba. Wsparcie wojskowe oraz wysyłka surowców zablokowane. Ochrona trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#415 Szybkie

Start: 29.01.10 21:00
Koniec: 30.01.10 02:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut. Brak morale oraz przedmiotów dla rycerza. Szlachta idzie najdalej 250 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#414 Szybkie

Start: 25.01.10 16:00
Koniec: 29.01.10 16:00
Opis: Ochrona trwa 3 godziny. Limit graczy w plemieniu 3 osoby. Wsparcie wojskowe oraz wysyłka surowców zablokowane. Szlachta idzie najdalej 200pól. Zwiad widzi tylko jednostki. Aktywny bonus nocny od 24:00 do 05:00
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 90
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#413 Szybkie

Start: 24.01.10 08:00
Koniec: 24.01.10 15:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Najlepszy gracz otrzyma 3pp. Wsparcie wojskowe zablokowane wysyłka surowców też. Brak rycerza i kościoła. Szlachta idzie najdalej 100 pól. Zbijane poparcie od 25 do 50.Limit graczy w plemieniu 2 osoby.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#412 Szybkie

Start: 23.01.10 19:00
Koniec: 24.01.10 01:00
Opis: Runda typu CAT, szlachta nie podbija wiosek.Limit graczy w plemieniu jedna osoba. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców zablokowane.Rozbudowana wioska startowa.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#411 Szybkie

Start: 23.01.10 09:00
Koniec: 23.01.10 18:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Brak rycerza.Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Brak możliwości opuszczenia plemienia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#410 Szybkie

Start: 22.01.10 22:00
Koniec: 23.01.10 04:00
Opis: Brak ochrony oraz morale. Rycerz z przedmiotami oraz kościół w grze.Szlachta idzie najdalej 150 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#409 Szybkie

Start: 18.01.10 16:00
Koniec: 22.01.10 16:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 4 godziny. Liczba graczy w jednym plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia oraz atakowania członków własnego plemienia. Świat bez kościoła i rycerza. Technologia jest wymagana tylko do rekrutacji jednostki, nie wpływa na jej siłę.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 70
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#408 Szybkie

Start: 17.01.10 15:00
Koniec: 17.01.10 21:00
Opis: Runda typu BASH. Ilość graczy w plemieniu ograniczona do 3 osób. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Brak morale. Ochrona trwa 5 minut. Brak możliwości opuszczenia plemienia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#407 Szybkie

Start: 17.01.10 08:00
Koniec: 17.01.10 13:00
Opis: Runda typu CAT. Ilość graczy w jednym plemieniu ograniczona do 1 osoby. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców zablokowana.Top 1 agresorów otrzyma 3pp. Top 1 obrońców 3pp.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)