Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1829] >1831< [1833] ... [1867]

#437 Szybkie

Start: 08.02.10 10:00
Koniec: 12.02.10 13:00
Opis: Ochrona trwa 4 godziny. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Brak rycerza oraz łuczników.Szlachta idzie najdalej 150 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 75
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#436 Szybkie

Start: 07.02.10 11:00
Koniec: 07.02.10 20:00
Opis: Czas ochrony trwa 15 minut. Ilość osób w plemieniu ograniczona do 2 graczy. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia od 0 do 3. Zwiad widzi tylko wojsko w wiosce. Dla najlepszego plemienia nagroda po 3pp
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#435 Szybkie

Start: 06.02.10 20:05
Koniec: 07.02.10 03:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut.Ilość graczy w jednym plemieniu 3 osoby. Brak łucznika. Technologia od zera do 10.Aktywna reguła zagrody
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#434 Szybkie

Start: 06.02.10 17:10
Koniec: 06.02.10 20:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#433 Szybkie

Start: 06.02.10 08:00
Koniec: 06.02.10 17:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut.Limit graczy w plemieniu ograniczona do 3 osób. Brak łuczników oraz rycerza. Szlachta idzie najdalej 200 pól
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#431 Szybkie

Start: 05.02.10 18:10
Koniec: 06.02.10 04:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Liczba graczy ograniczona do 2 osób.Brak rycerza oraz kościoła.Styl świata podobny do świata cls.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#430 Szybkie

Start: 05.02.10 14:10
Koniec: 05.02.10 18:00
Opis: Runda typu CAT,szlachta nie podbija wiosek.Transport surowców oraz wsparcie wojskowe zablokowane. Brak ochrony, limit graczy w plemieniu jedna osoba.Rozbudowana wioska startowa.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#429 Szybkie

Start: 05.02.10 07:00
Koniec: 05.02.10 14:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 20 minut. Aktywne wsparcie oraz wysyłka surowców. Limit graczy w jednym plemieniu wynosi 5 osób.Szlachta idzie najdalej 200 pól.Aktywny wybór kierunku.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#428 Szybkie

Start: 04.02.10 20:30
Koniec: 05.02.10 04:00
Opis: Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 10 osób. Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut. Kościół,rycerz w grze.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#427 Szybkie

Start: 04.02.10 14:30
Koniec: 04.02.10 20:00
Opis: Runda typu CAT. szlachta nie podbija wiosek. Jedna osoba w plemieniu. Wysyłka surowców oraz wsparcie wojskowe zablokowane. Ochrona trwa 5 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)