SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 08.02.10 10:00 |
Koniec: | 12.02.10 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa 4 godziny. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Brak rycerza oraz łuczników.Szlachta idzie najdalej 150 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 75 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.02.10 11:00 |
Koniec: | 07.02.10 20:00 |
Opis: | Czas ochrony trwa 15 minut. Ilość osób w plemieniu ograniczona do 2 graczy. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia od 0 do 3. Zwiad widzi tylko wojsko w wiosce. Dla najlepszego plemienia nagroda po 3pp |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.02.10 20:05 |
Koniec: | 07.02.10 03:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut.Ilość graczy w jednym plemieniu 3 osoby. Brak łucznika. Technologia od zera do 10.Aktywna reguła zagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.02.10 17:10 |
Koniec: | 06.02.10 20:00 |
Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.02.10 08:00 |
Koniec: | 06.02.10 17:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut.Limit graczy w plemieniu ograniczona do 3 osób. Brak łuczników oraz rycerza. Szlachta idzie najdalej 200 pól |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.02.10 18:10 |
Koniec: | 06.02.10 04:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Liczba graczy ograniczona do 2 osób.Brak rycerza oraz kościoła.Styl świata podobny do świata cls. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.02.10 14:10 |
Koniec: | 05.02.10 18:00 |
Opis: | Runda typu CAT,szlachta nie podbija wiosek.Transport surowców oraz wsparcie wojskowe zablokowane. Brak ochrony, limit graczy w plemieniu jedna osoba.Rozbudowana wioska startowa. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.02.10 07:00 |
Koniec: | 05.02.10 14:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 20 minut. Aktywne wsparcie oraz wysyłka surowców. Limit graczy w jednym plemieniu wynosi 5 osób.Szlachta idzie najdalej 200 pól.Aktywny wybór kierunku. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.02.10 20:30 |
Koniec: | 05.02.10 04:00 |
Opis: | Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 10 osób. Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut. Kościół,rycerz w grze. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.02.10 14:30 |
Koniec: | 04.02.10 20:00 |
Opis: | Runda typu CAT. szlachta nie podbija wiosek. Jedna osoba w plemieniu. Wysyłka surowców oraz wsparcie wojskowe zablokowane. Ochrona trwa 5 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .