SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 27.02.10 09:00 |
Koniec: | 27.02.10 14:00 |
Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 26.02.10 20:00 |
Koniec: | 27.02.10 03:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut. Limit graczy w jednym plemieniu:3 osoby. Technologia w systemie 0-3. Zwiad widzi wojsko poza wioską. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.02.10 12:00 |
Koniec: | 26.02.10 18:00 |
Opis: | Ochrona trwa 3 godziny. Ilość graczy w plemieniu 10 osób. Technologia w systemie 0-3. Zwiad nie widzi wojska poza wioską. Brak rycerza. Aktywne morale. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 90 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.02.10 17:00 |
Koniec: | 21.02.10 22:00 |
Opis: | Brak ochrony oraz limity ilości graczy w plemieniu. Szlachta idzie najdalej 250 pól i zbija od 50 do 100 poparcia. Brak rycerza i kościoła |
Limit graczy: | 10 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.02.10 09:00 |
Koniec: | 21.02.10 15:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Ilość graczy w jednym plemieniu 2 osoby. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia. Dla najlepszego plemienia nagroda [po 3pp] |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.02.10 20:05 |
Koniec: | 21.02.10 03:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. Limit graczy w jednym plemieniu wynosi 5 osób. Brak rycerza oraz kościoła. Szlachta idzie najdalej 200 pól. Technologia w systemie 0-3. Zwiad nie widzi wojska poza wioską. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.02.10 14:05 |
Koniec: | 20.02.10 20:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut.Limit graczy w plemieniu 5 osób. Wsparcie wojskowe oraz wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Aktywna reguła zagrody.Brak rycerza oraz kościoła. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.02.10 09:00 |
Koniec: | 20.02.10 14:00 |
Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.02.10 22:05 |
Koniec: | 20.02.10 04:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut.Brak rycerza kościoła oraz łucznika. Szlachta idzie najdalej 200pół. Ilość graczy w plemieniu 1 osoba.Aktywna reguła zagrody. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.02.10 15:00 |
Koniec: | 19.02.10 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa 20 minut.Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia.Brak rycerza oraz kościoła.Wioska startowa poziom 4 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .