Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1827] >1829< [1831] ... [1867]

#458 Szybkie

Start: 27.02.10 09:00
Koniec: 27.02.10 14:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#457 Szybkie

Start: 26.02.10 20:00
Koniec: 27.02.10 03:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut. Limit graczy w jednym plemieniu:3 osoby. Technologia w systemie 0-3. Zwiad widzi wojsko poza wioską.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#456 Szybkie

Start: 22.02.10 12:00
Koniec: 26.02.10 18:00
Opis: Ochrona trwa 3 godziny. Ilość graczy w plemieniu 10 osób. Technologia w systemie 0-3. Zwiad nie widzi wojska poza wioską. Brak rycerza. Aktywne morale.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 90
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#455 Szybkie

Start: 21.02.10 17:00
Koniec: 21.02.10 22:00
Opis: Brak ochrony oraz limity ilości graczy w plemieniu. Szlachta idzie najdalej 250 pól i zbija od 50 do 100 poparcia. Brak rycerza i kościoła
Limit graczy: 10
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#454 Szybkie

Start: 21.02.10 09:00
Koniec: 21.02.10 15:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Ilość graczy w jednym plemieniu 2 osoby. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia. Dla najlepszego plemienia nagroda [po 3pp]
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#452 Szybkie

Start: 20.02.10 20:05
Koniec: 21.02.10 03:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. Limit graczy w jednym plemieniu wynosi 5 osób. Brak rycerza oraz kościoła. Szlachta idzie najdalej 200 pól. Technologia w systemie 0-3. Zwiad nie widzi wojska poza wioską.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#451 Szybkie

Start: 20.02.10 14:05
Koniec: 20.02.10 20:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut.Limit graczy w plemieniu 5 osób. Wsparcie wojskowe oraz wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Aktywna reguła zagrody.Brak rycerza oraz kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#450 Szybkie

Start: 20.02.10 09:00
Koniec: 20.02.10 14:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#449 Szybkie

Start: 19.02.10 22:05
Koniec: 20.02.10 04:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut.Brak rycerza kościoła oraz łucznika. Szlachta idzie najdalej 200pół. Ilość graczy w plemieniu 1 osoba.Aktywna reguła zagrody.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#448 Szybkie

Start: 19.02.10 15:00
Koniec: 19.02.10 22:00
Opis: Ochrona trwa 20 minut.Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia.Brak rycerza oraz kościoła.Wioska startowa poziom 4
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)