Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1825] >1827< [1829] ... [1867]

#478 Szybkie

Start: 20.03.10 08:00
Koniec: 20.03.10 14:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Aktywne obozy wojskowe. Technologia nie wpływa na efektywność wojska.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#477 Szybkie

Start: 19.03.10 23:00
Koniec: 20.03.10 04:00
Opis: Brak ochrony oraz morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Technologia wymagana jedynie do rekrutacji wojska.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#476 Szybkie

Start: 15.03.10 11:00
Koniec: 19.03.10 20:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 3 godziny. Brak rycerza oraz kościoła. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Technologia jest wymagana tylko do rekrutacji jednostki. Zwiadowcy widzą tylko jednostki. Aktywne obozy wojskowe
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 70
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#475 Szybkie

Start: 14.03.10 15:00
Koniec: 14.03.10 22:00
Opis: Brak ochrony, Rycerz z przedmiotami. Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Technologia wymagana tylko do zbadania jednostki.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#474 Szybkie

Start: 14.03.10 08:00
Koniec: 14.03.10 14:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#473 Szybkie

Start: 13.03.10 22:30
Koniec: 14.03.10 04:00
Opis: Brak ochrony,morale. Rycerz bez nowych przedmiotów. Kościół aktywny. Brak limitu graczy w plemieniu. Rozbudowana wioska startowa.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#472 Szybkie

Start: 13.03.10 16:00
Koniec: 13.03.10 22:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Styl świata podobny do starego classica. Liczba graczy w plemieniu 2 osoby.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#471 Szybkie

Start: 13.03.10 09:00
Koniec: 13.03.10 15:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta idzie najdalej 50 pól. Brak rycerza.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#470 Szybkie

Start: 12.03.10 23:00
Koniec: 13.03.10 04:00
Opis: Brak ochrony Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Szlachta idzie najdalej 150 pól. Technologia wymagana do zbadania jednostki, nie wpływa na jej wartości bojowe.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#469 Szybkie

Start: 08.03.10 11:00
Koniec: 12.03.10 11:00
Opis: Ochrona trwa 5 godzin. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Technologia w systemie 0-3. Zwiad widzi wojsko poza wioską. Brak rycerza oraz kościoła, aktywne morale.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 70
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)