SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 20.03.10 08:00 |
Koniec: | 20.03.10 14:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Aktywne obozy wojskowe. Technologia nie wpływa na efektywność wojska. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.03.10 23:00 |
Koniec: | 20.03.10 04:00 |
Opis: | Brak ochrony oraz morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Technologia wymagana jedynie do rekrutacji wojska. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.03.10 11:00 |
Koniec: | 19.03.10 20:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 3 godziny. Brak rycerza oraz kościoła. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Technologia jest wymagana tylko do rekrutacji jednostki. Zwiadowcy widzą tylko jednostki. Aktywne obozy wojskowe |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 70 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.03.10 15:00 |
Koniec: | 14.03.10 22:00 |
Opis: | Brak ochrony, Rycerz z przedmiotami. Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Technologia wymagana tylko do zbadania jednostki. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.03.10 08:00 |
Koniec: | 14.03.10 14:00 |
Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.03.10 22:30 |
Koniec: | 14.03.10 04:00 |
Opis: | Brak ochrony,morale. Rycerz bez nowych przedmiotów. Kościół aktywny. Brak limitu graczy w plemieniu. Rozbudowana wioska startowa. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.03.10 16:00 |
Koniec: | 13.03.10 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Styl świata podobny do starego classica. Liczba graczy w plemieniu 2 osoby. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.03.10 09:00 |
Koniec: | 13.03.10 15:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta idzie najdalej 50 pól. Brak rycerza. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.03.10 23:00 |
Koniec: | 13.03.10 04:00 |
Opis: | Brak ochrony Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Szlachta idzie najdalej 150 pól. Technologia wymagana do zbadania jednostki, nie wpływa na jej wartości bojowe. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.03.10 11:00 |
Koniec: | 12.03.10 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 godzin. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Technologia w systemie 0-3. Zwiad widzi wojsko poza wioską. Brak rycerza oraz kościoła, aktywne morale. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 70 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .