SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 21.11.09 09:00 |
Koniec: | 21.11.09 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Szlachta zbija od 25 do 50 poparcia idzie najdalej 15 pól |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.11.09 22:00 |
Koniec: | 21.11.09 04:00 |
Opis: | Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.11.09 16:00 |
Koniec: | 20.11.09 20:00 |
Opis: | Runda typu CAT. jeden gracz w plemieniu wsparcie wojskowe zablokowane. Szlachcic nie podbija wiosek.Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 16.11.09 15:00 |
Koniec: | 20.11.09 15:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 3 godziny. Aktywne morale i bonus nocny[od 24:00 do 07:00..Ilość graczy w plemieniu 3 osoby. Szlachcic idzie najdalej 25 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 70 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.11.09 23:00 |
Koniec: | 15.11.09 04:00 |
Opis: | Runda typu no rulse[zakazane wyłudzanie i handlowanie PP oraz włamania. Brak ochrony dla nowych graczy oraz morale. Szlachta zbija od 30 do 60 poparcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.11.09 17:00 |
Koniec: | 14.11.09 21:00 |
Opis: | Runda typu CAT, szlachta nie podbija wiosek.Ilość osób w plemieniu: 1.Wsparcie wojskowe zablokowane. Wysyłka surowców też,brak morale.Ochrona trwa 5 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.11.09 09:00 |
Koniec: | 14.11.09 15:00 |
Opis: | Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.11.09 22:00 |
Koniec: | 14.11.09 03:30 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Szlachta zbija od 25 do 50 poparcia idzie najdalej 15 pól |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.11.09 13:00 |
Koniec: | 13.11.09 12:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 godzin. Ilość graczy w plemieniu ograniczona do 3 osób. Szlachcic idzie najdalej 20 pól. Brak możliwości opuszczenia plemienia. wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 100 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.11.09 08:00 |
Koniec: | 08.11.09 15:00 |
Opis: | Styl świata zbliżony do classica. Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .