Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1838] >1840< [1842] ... [1867]

#336 Szybkie

Start: 21.11.09 09:00
Koniec: 21.11.09 16:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Szlachta zbija od 25 do 50 poparcia idzie najdalej 15 pól
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#335 Szybkie

Start: 20.11.09 22:00
Koniec: 21.11.09 04:00
Opis: Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#334 Szybkie

Start: 20.11.09 16:00
Koniec: 20.11.09 20:00
Opis: Runda typu CAT. jeden gracz w plemieniu wsparcie wojskowe zablokowane. Szlachcic nie podbija wiosek.Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.9
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#333 Szybkie

Start: 16.11.09 15:00
Koniec: 20.11.09 15:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 3 godziny. Aktywne morale i bonus nocny[od 24:00 do 07:00..Ilość graczy w plemieniu 3 osoby. Szlachcic idzie najdalej 25 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 70
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#332 Szybkie

Start: 14.11.09 23:00
Koniec: 15.11.09 04:00
Opis: Runda typu no rulse[zakazane wyłudzanie i handlowanie PP oraz włamania. Brak ochrony dla nowych graczy oraz morale. Szlachta zbija od 30 do 60 poparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#331 Szybkie

Start: 14.11.09 17:00
Koniec: 14.11.09 21:00
Opis: Runda typu CAT, szlachta nie podbija wiosek.Ilość osób w plemieniu: 1.Wsparcie wojskowe zablokowane. Wysyłka surowców też,brak morale.Ochrona trwa 5 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.9
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#330 Szybkie

Start: 14.11.09 09:00
Koniec: 14.11.09 15:00
Opis: Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#329 Szybkie

Start: 13.11.09 22:00
Koniec: 14.11.09 03:30
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Szlachta zbija od 25 do 50 poparcia idzie najdalej 15 pól
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#328 Szybkie

Start: 09.11.09 13:00
Koniec: 13.11.09 12:00
Opis: Ochrona trwa 5 godzin. Ilość graczy w plemieniu ograniczona do 3 osób. Szlachcic idzie najdalej 20 pól. Brak możliwości opuszczenia plemienia. wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 100
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#327 Szybkie

Start: 08.11.09 08:00
Koniec: 08.11.09 15:00
Opis: Styl świata zbliżony do classica. Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)