Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1840] >1842< [1844] ... [1867]

#314 Szybkie

Start: 30.10.09 14:00
Koniec: 30.10.09 20:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut. Runda z kościołem i rycerzem.Szlachta idzie najdalej 15 pól i zbija od 1 do 50 poparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#313 Szybkie

Start: 30.10.09 08:00
Koniec: 30.10.09 12:00
Opis: Ochrona trwa 20 minut.Brak rycerza i kościoła.Szlachta idzie najdalej 15 pól.Limit graczy w plemieniu 15 osób
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#312 Szybkie

Start: 29.10.09 08:00
Koniec: 29.10.09 15:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut.Brak rycerza. Kościół w grze.Brak ograniczenia graczy w plemieniu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#311 Szybkie

Start: 28.10.09 20:00
Koniec: 29.10.09 02:00
Opis: Runda typu CAT szlachta nie podbija wiosek.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#310 Szybkie

Start: 28.10.09 10:00
Koniec: 28.10.09 17:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Szlachta idzie najdalej 15 pól. Ilość graczy w plemieniu 4 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#309 Szybkie

Start: 27.10.09 21:00
Koniec: 28.10.09 03:00
Opis: Brak rycerza i kościoła. Technologia od 0 do 3.Ochrona trwa tylko 5 minut.Szlachcic zbija od 25 do 50 poparcia.Rozbudowane wioski startowe.Aktywne morale
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#308 Szybkie

Start: 27.10.09 14:00
Koniec: 27.10.09 18:00
Opis: Runda CAT.Szlachta nie podbija wiosek. Brak ochrony i morale. Wsparcie wojskowe zablokowane wysyłka surowców zablokowana. Ilość osób w plemieniu 1 osoba. Styl technologi 0-3
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#307 Szybkie

Start: 27.10.09 07:00
Koniec: 27.10.09 13:00
Opis: Styl podobny do świata classic. Brak morale.Ochrona trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#306 Szybkie

Start: 26.10.09 14:00
Koniec: 26.10.09 20:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Rycerz z przedmiotami oraz kościół. Brak ograniczeń w wysyłce surowców i wojska.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#305 Szybkie

Start: 25.10.09 09:00
Koniec: 25.10.09 20:00
Opis: Runda w stylu classic dla najlepszego gracza 5 pp.Dla gracza na 13 miejscu 3pp.Wstęp za premium Ochrona trwa 15 minut.Ilość graczy w plemieniu 5. Opcja wysyłki surowców zablokowana.Szlachta idzie najdalej 20 pól.
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)