Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1841] >1843< [1845] ... [1867]

#304 Szybkie

Start: 24.10.09 09:00
Koniec: 24.10.09 15:00
Opis: Runda płatna. 1pp za wejście.Do wygrania punkty premium. Top jeden 5pp. Najlepszy agresor 3pp.Dla najlepszego plemienia po 2pp Ochrona trwa 20 minut, wysyłka surowców zablokowana. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby brak możliwości jego opuszczenia.Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Brak rycerza łuczników oraz kościoła. Technologie jak na światach 1-2.
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#303 Szybkie

Start: 23.10.09 23:00
Koniec: 24.10.09 03:00
Opis: Runda CAT styl świata classic.Ochrona trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#301 Szybkie

Start: 19.10.09 15:00
Koniec: 23.10.09 15:00
Opis: Ochrona trwa 5h.Ilość graczy w plemieniu 5 osób,wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia.Opcja opuszczenia plemienia zablokowana
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 80
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#300 Szybkie

Start: 18.10.09 08:00
Koniec: 18.10.09 14:00
Opis: Styl świata przypomina świat classic. Ochrona trwa 15 minut. ilość graczy w plemienia 3 osoby. Wsparcie i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#299 Szybkie

Start: 17.10.09 22:15
Koniec: 18.10.09 04:00
Opis: Runda z 2 zasadami: Zakaz handlowania Punktami premium Wyzwiska kończą się blokadą. Brak ochrony i morale
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#294 Szybkie

Start: 17.10.09 08:00
Koniec: 17.10.09 20:00
Opis: Ilość graczy w plemieniu ograniczona do 2 osób. Ochrona trwa 20 minut. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Dla najlepszego gracza 3pp
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi

#293 Szybkie

Start: 16.10.09 20:00
Koniec: 17.10.09 02:00
Opis: Styl zbliżony do świata classic. Ochrona trwa 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#292 Szybkie

Start: 12.10.09 16:00
Koniec: 16.10.09 16:00
Opis: Styl świata podobny do świata classic.Ochrona trwa 3 godziny
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 70
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#291 Szybkie

Start: 11.10.09 14:09
Koniec: 11.10.09 20:09
Opis: Brak morale, ochrona trwa 15 minut. Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#290 Szybkie

Start: 11.10.09 08:05
Koniec: 11.10.09 13:05
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Ilość osób w plemieniu 5, brak możliwości jego opuszczenia. Brak rycerza i łuczników.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)