Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1842] >1844< [1846] ... [1867]

#289 Szybkie

Start: 10.10.09 20:00
Koniec: 11.10.09 03:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut.Rycerz nie posiada przedmiotów.Szlachta zbija od 30 do 50 poparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#288 Szybkie

Start: 10.10.09 08:00
Koniec: 10.10.09 14:00
Opis: Runda typu CAT. Szlachta nie podbija wiosek liczba graczy w plemieniu 1, wsparcie wojskowe i wysyłka surowców zablokowana. Ochrona trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#287 Szybkie

Start: 09.10.09 21:00
Koniec: 10.10.09 03:00
Opis: Brak morale .ochrona trwa 15 minut. Rycerz nie ma nowych przedmiotów. Brak kościoła. Gracze zaczynają z rozbudowanymi już wioskami startowymi.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#286 Szybkie

Start: 05.10.09 14:05
Koniec: 09.10.09 14:05
Opis: Ochrona trwa 3 godziny. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Szlachcic idzie najdalej 15 pól. Technologia i zwiad jak na św 1. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Dla najlepszego plemienia nagroda.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 80
Prędkość jednostek: 10.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#285 Szybkie

Start: 03.10.09 12:00
Koniec: 04.10.09 21:16
Opis: Ochrona trwa 30 minut. IlośĆ graczy w plemieniu 3 osoby. Brak rycerza oraz łucznika. Dla najlepszego plemienia nagroda. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Aktywne zastępstwo
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#284 Szybkie

Start: 02.10.09 22:00
Koniec: 03.10.09 05:00
Opis: Brak ochrony dla nowych graczy.Runda typu no rules obowiązują tylko 3 zasady: 1 Nie wymuszamy premium 2 Zakaz obrażania graczy 3 Wymiana wiosek na kp wykluczenie z gry to samo dotyczy sprzedaży. Brak nowych przedmiotów. Nie ma morale
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#283 Szybkie

Start: 28.09.09 15:10
Koniec: 02.10.09 21:10
Opis: Ochrona trwa 5 godzin. Liczba graczy w plemieniu: brak ograniczenia. Styl świata :classic. Szlachcic zbija od 30 do 45 poparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 100
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#282 Szybkie

Start: 26.09.09 09:00
Koniec: 27.09.09 19:05
Opis: Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Ochrona trwa 15 minut. Runda kończy się gdy plemię zdobędzie 3 mln punktów i utrzyma wynik przez 4 godziny. Runda z rycerzem i kościołem. Opcja snu i zastępstwa aktywna.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#281 Szybkie

Start: 25.09.09 22:00
Koniec: 26.09.09 04:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Szlachcic idzie najdalej 15 pól i zbija od 1 do 30 poparcia.Brak nowych przedmiotów dla rycerza.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#280 Szybkie

Start: 21.09.09 15:00
Koniec: 25.09.09 20:00
Opis: Ochrona trwa 3 godziny. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Brak rycerza i kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 85
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)