Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1844] >1846< [1848] ... [1867]

#267 Szybkie

Start: 05.09.09 21:00
Koniec: 06.09.09 03:00
Opis: Styl gry przypomina świat classic. Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. Szlachcic idzie najdalej 25 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#266 Szybkie

Start: 05.09.09 09:00
Koniec: 05.09.09 15:00
Opis: Liczba graczy w plemieniu 3 osoby, brak możliwości jego opuszczenia. Wysyłka surowców zablokowana. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Brak rycerza kościoła i łucznika.Technologia jak na świecie 1 i 2. Dla najlepszego plemienia nagroda.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#265 Szybkie

Start: 04.09.09 22:00
Koniec: 05.09.09 03:00
Opis: Runda typu CAT. Szlachta nie podbija wiosek.Brak kościoła i rycerza.Nie ma łuczników. Aktywne morale.Technologie jak na świecie 1.Ochrona trwa 15 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#264 Szybkie

Start: 31.08.09 20:09
Koniec: 04.09.09 20:09
Opis: Brak rycerza i kościoła. Ochrona trwa 3 godziny. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości jego opuszczenia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 150
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#263 Szybkie

Start: 29.08.09 22:00
Koniec: 30.08.09 04:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut, szlachta idzie najdalej 15 pól.Styl:classic.Runda No rules
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#262 Szybkie

Start: 29.08.09 14:00
Koniec: 29.08.09 21:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Rycerz i kościół w grze. Liczba wojsk obronnych ograniczona.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#261 Szybkie

Start: 29.08.09 08:00
Koniec: 29.08.09 13:00
Opis: Runda CAT. Ochrona trwa 10 minut. Wioska startowa rozbudowana. Brak rycerza i kościoła.Szlachta nie podbija wiosek.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#260 Szybkie

Start: 28.08.09 21:00
Koniec: 29.08.09 04:00
Opis: Runda Lan+ No Rules.. Brak ochrony
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#259 Szybkie

Start: 28.08.09 14:00
Koniec: 28.08.09 19:00
Opis: Ochrona wynosi 15 minut.5 osób w plemieniu brak możliwości jego opuszczenia.Szlachta i rycerz z przedmiotami aktywni.Szlachcic idzie najdalej 15 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#257 Szybkie

Start: 28.08.09 08:30
Koniec: 28.08.09 13:00
Opis: Runda typu CAT. styl podobny do classica. Brak morale.Ochrona trwa 5 minut.Szlachta nie podbija wiosek. Rozbudowana wioska startowa
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)