Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1845] >1847< [1849] ... [1867]

#256 Szybkie

Start: 24.08.09 21:58
Koniec: 27.08.09 21:58
Opis: Ochrona trwa 30 minut.Runda typu LAN osoby z tego samego ip jeśli nie łamią regulaminu nie są blokowane.Brak rycerza.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 250
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#255 Szybkie

Start: 24.08.09 16:00
Koniec: 24.08.09 21:00
Opis: Runda z kościołem i przedmiotami. Ochrona trwa 5 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#254 Szybkie

Start: 24.08.09 09:00
Koniec: 24.08.09 14:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Limit graczy w plemieniu 1 osoba. Wsparcie i wysyłka surowców zablokowane.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#253 Szybkie

Start: 23.08.09 23:00
Koniec: 24.08.09 06:00
Opis: Runda no rules ochrona trwa 15 minut.Styl podobny do classica
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#252 Szybkie

Start: 23.08.09 12:00
Koniec: 23.08.09 20:00
Opis: Runda typu CAT. Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Nie ma kościoła i rycerza.Gracze zaczynają z lepiej rozbudowana wioską.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#251 Szybkie

Start: 22.08.09 08:00
Koniec: 22.08.09 22:00
Opis: Liczba graczy w plemieniu wynosi 1. Wsparcie i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Runda kończy sie kiedy jeden gracz osiągnie 300tyś punktów i utrzyma wynik przez 2h. Ochrona trwa 15 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#250 Szybkie

Start: 18.08.09 22:00
Koniec: 20.08.09 22:00
Opis: Runda typu Lan. Szlachta idzie najdalej 10 pól.Rycerz i kościół w grze. Limit graczy w plemieniu 3 osoby, brak możliwości jego opuszczenia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#249 Szybkie

Start: 18.08.09 09:00
Koniec: 18.08.09 18:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut runda typu CAT. limit graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości opuszczenia plemienia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: .0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#248 Szybkie

Start: 13.08.09 09:00
Koniec: 17.08.09 23:00
Opis: Ochrona trwa 2 godziny. Limit graczy w plemieniu 2 osoby. Wysyłka surowców tylko do członków własnego plemienia to samo wsparci wojskowe. Brak rycerza łucznika i kościoła. Technologie od 0 do 3.Szlachcic idzie najdalej 15 pól i zbija od 20 do 40 poparcia.Brak możliwości opuszczenia plemienia. Aktywne zastępstwo oraz sen.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#246 Szybkie

Start: 11.08.09 21:00
Koniec: 12.08.09 02:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Runda typu CAT. Brak morale kościoła oraz rycerza. Szlachcic nie podbija wiosek.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)