Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1847] >1849< [1851] ... [1867]

#233 Szybkie

Start: 03.08.09 15:00
Koniec: 07.08.09 15:25
Opis: Styl gry świat classic. aktywny tryb snu i zastępstwo. Ochrona trwa 60 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 100
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#232 Szybkie

Start: 01.08.09 10:00
Koniec: 02.08.09 16:00
Opis: Brak rycerza i kościoła. Limit graczy w plemieniu 4 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wsparcie mozliwe tylko do członków własnegoplemienia. Wysyłkasurowców zablokowana. Dla najlepszego plemienia nagroda.Brak zastępstwa aktywny tryb snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#231 Szybkie

Start: 30.07.09 21:00
Koniec: 31.07.09 04:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut. aktywne zastępstwo, świat przypomina classica.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#230 Szybkie

Start: 30.07.09 12:00
Koniec: 30.07.09 19:00
Opis: Brak kościoła i rycerza. Ochrona trwa 30 minut.Gracze zaczynają z 26 punktami.Liczba graczy w plemieniu 1 osoba. Wsparcie i wysyłka surowców nie możliwa. Nagroda dla 3 najlepszych graczy.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#229 Szybkie

Start: 29.07.09 20:00
Koniec: 30.07.09 03:00
Opis: Runda z kościołem i nowymi przedmiotami rycerza. Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#228 Szybkie

Start: 28.07.09 21:00
Koniec: 29.07.09 13:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Budynki w wiosce średnio rozbudowane. Rycerz z nowymi przedmiotami oraz kościół.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#227 Szybkie

Start: 28.07.09 12:00
Koniec: 28.07.09 18:00
Opis: Styl świata classic ochrona trwa 15 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#226 Szybkie

Start: 25.07.09 09:00
Koniec: 26.07.09 01:40
Opis: Runda specjalna z okazji 1000 dni Plemiona.pl. Za pierwsze 3 miejsca (zgodnie z "warunkami zwycięstwa") przewidziane są nagrody rzeczowe. Więcej informacji w ogłoszeniu na forum.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Zwycięzcą zostaje osoba, która na koniec rundy będzie posiadała najwięcej wiosek mających dokładnie 1000pkt.
Prędkość 250
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#223 Szybkie

Start: 24.07.09 09:00
Koniec: 24.07.09 15:00
Opis: Runda typu CAT. Szlachta nie podbija wiosek, brak ochrony
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#225 Szybkie

Start: 21.07.09 20:00
Koniec: 24.07.09 03:20
Opis: Ochrona trwa 15 minut.Wysyłka surowców zablokowana. Ilość graczy w plemieniu 8 osób.Brak nowych przedmiotów dla rycerza oraz kościoła.Szlachta idzie najdalej 15 pól.Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia. Rundę wygrywa plemię które osiągnie 3 mln punktów i utrzyma wynik przez 12 godzin.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 250
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)