SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 06.07.09 14:00 |
Koniec: | 06.07.09 21:00 |
Opis: | Styl świata podobny do świata classic. Ochrona trwa 15 minut. Aktywne zastępstwo. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.07.09 08:00 |
Koniec: | 06.07.09 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Brak rycerza i kościoła. Limit graczy w plemieniu wynosi 3. Brak możliwości opuszczenia plemienia, wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia. Runda typu CAT |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.07.09 23:30 |
Koniec: | 06.07.09 05:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Brak nowych przedmiotów dla rycerza. Brak morale. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.07.09 09:00 |
Koniec: | 05.07.09 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Aktywny sen i opcja zastępstwa. Stare przedmioty rycerza i kościół. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.07.09 08:00 |
Koniec: | 03.07.09 16:00 |
Opis: | Runda w stylu świata classic. Ochrona trwa 10 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.07.09 21:00 |
Koniec: | 03.07.09 03:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Brak morale Runda w stylu CAT.Stare przedmioty brak kościoła. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.07.09 09:00 |
Koniec: | 02.07.09 15:00 |
Opis: | Liczba graczy w plemieniu 2 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia, wsparcie i wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia. Szlachta idzie najdalej 15 pól, zbija od minimum 1 do max 100 poparcia. Ochrona trwa 15 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.07.09 14:00 |
Koniec: | 01.07.09 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Szlachcic idzie najdalej 15 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.07.09 08:00 |
Koniec: | 01.07.09 13:00 |
Opis: | Runda w stylu CAT. Szlachta nie przejmuje wiosek. Ochrona trwa 30 minut. Brak rycerza i kościoła. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.06.09 10:00 |
Koniec: | 30.06.09 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa godzinę. Szlachta idzie najdalej 20 pól. Brak rycerza i przedmiotów. Szlachcic zbija od 1 do 30 poparcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .