SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 21.06.09 10:00 |
Koniec: | 21.06.09 19:00 |
Opis: | Brak kościoła i rycerza oraz morale.Ochrona trwa tylko 5 minut.Brak możliwości przesyłu surowców na rynku |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.06.09 22:00 |
Koniec: | 21.06.09 03:00 |
Opis: | Szlachta idzie najdalej 15 pól. Ochrona trwa 15 minut.Brak morale |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.06.09 09:00 |
Koniec: | 20.06.09 16:00 |
Opis: | Runda typu CAT ochrona trwa 30 minut. brak kościoła i przedmiotów dla rycerza. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 18.06.09 11:08 |
Koniec: | 19.06.09 15:08 |
Opis: | Ochrona trwa godzinę. Brak przedmiotów dla rycerza, szlachcic idzie najdalej 10 pól |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.06.09 16:00 |
Koniec: | 17.06.09 14:00 |
Opis: | Brak rycerza,ochrona trwa 30 minut. Limit graczy w plemieniu 5 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 150 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.06.09 19:00 |
Koniec: | 14.06.09 02:00 |
Opis: | Brak morale i kościoła. Liczba graczy w plemieniu 3 osoby brak możliwości jego opuszczenia.Ochrona trwa 10 minut.Nie ma przedmiotów. Szlachcic porusza sie tylko o 5 pól |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.06.09 09:00 |
Koniec: | 13.06.09 15:00 |
Opis: | Brak kościoła i rycerza, ilość osób w plemieniu 10 brak możliwości opuszczenia plemienia.Brak morale.Szlachta idzie max 10 pól.Ochrona trwa 30 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.06.09 20:00 |
Koniec: | 13.06.09 02:00 |
Opis: | Runda w stylu CAT brak rycerza i kościoła.Ochrona trwa 30 minut. Ilość graczy w plemieniu wynosi 15 osób |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.06.09 16:00 |
Koniec: | 12.06.09 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa 4 godziny. Limit graczy w plemieniu wynosi 3 osoby,brak możliwości opuszczenia plemienia.Wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia to samo handel. Brak rycerza i koscioła. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 50 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.06.09 09:00 |
Koniec: | 07.06.09 15:00 |
Opis: | Wersja 5.0 z kościołem i rycerzem. Ochrona trwa 30 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .