Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1853] >1855< [1857] ... [1867]

#167 Szybkie

Start: 23.05.09 11:00
Koniec: 23.05.09 16:00
Opis: Styl światów podobny do 3-9. Ochrona trwa 15 minut.Limit graczy w plemieniu 3 osoby nie da sie go opuścić. Ataki na członków własnego plemienia traktowane są jako odwiedziny.Brak morale. Runda w stylu CAT
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#166 Szybkie

Start: 22.05.09 23:00
Koniec: 23.05.09 04:00
Opis: Brak rycerza oraz kościoła, limit graczy w plemieniu wynosi 3 osoby.Brak morale.Runda w stylu BASH[Ograniczenie jednostek obronnych]Ochrona trwa 30 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#165 Szybkie

Start: 18.05.09 16:00
Koniec: 22.05.09 11:00
Opis: Ochrona trwa 3 godziny limit graczy w plemieniu wynosi 15.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 55
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#164 Szybkie

Start: 11.05.09 16:00
Koniec: 15.05.09 15:00
Opis: Ochrona twa 4 godziny, Liczba graczy w plemieniu 40 osób.Brak kolejkowania budynków
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 50
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#163 Szybkie

Start: 10.05.09 09:07
Koniec: 10.05.09 14:07
Opis: Standardowa runda z rycerzem, kościołem. Brak limitu osób w plemieniu,ochrona trwa 20 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#162 Szybkie

Start: 09.05.09 22:00
Koniec: 10.05.09 03:00
Opis: Runda typu CAT bez morale. Limit graczy w plemieniu 3 osoby.Ochrona trwa 10 minut. Przesył surowców na rynku wyłączony. Atakowanie członków własnego plemienia traktowane jest jako odwiedziny. Brak możliwości opuszczenia plemienia wsparcie możliwe tylko do członków wlasnego plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#161 Szybkie

Start: 09.05.09 09:00
Koniec: 09.05.09 14:00
Opis: Styl rundy 5.0 bez kościoła brak rycerza.Ochrona trwa 15 minut, nie ma morale. Limit graczy w plemieniu 3 osoby.Brak możliwości opuszczenia plemienia. Dla najlepszego plemienia nagroda[osoby łamiące regulamin gry jej nie otrzymają]Jest to runda podobna do angielskiej rundy BASH
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#159 Szybkie

Start: 04.05.09 15:00
Koniec: 08.05.09 15:00
Opis: Ochrona trwa 4 godziny. Liczba graczy w plemieniu 5 osób.Szlachcica można posłać tylko na 15 pól od wioski.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 50
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#158 Szybkie

Start: 02.05.09 11:00
Koniec: 02.05.09 16:00
Opis: Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. ochrona trwa 15 minut.Runda z KATAPULTAMI ilość jednostek obronnych ograniczona
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#157 Szybkie

Start: 01.05.09 22:00
Koniec: 02.05.09 03:00
Opis: Ilość graczy w plemieniu wynosi 5 osób. Ochrona trwa 15 minut.Brak morale oraz kościoła i rycerza
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)