SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 30.03.09 14:00 |
Koniec: | 03.04.09 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa godzinę, dla najlepszego gracza nagroda |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 70 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.03.09 14:00 |
Koniec: | 29.03.09 14:00 |
Opis: | Styl świata 5.0 bez kościoła oraz rycerza.Ochrona dla nowych graczy trwa 30 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.03.09 10:00 |
Koniec: | 27.03.09 15:00 |
Opis: | Styl 5.0 bez kościoła, ochrona trwa 2 godziny liczba graczy w plemieniu 3 nie da się opuścić oraz atakować członków własnego plemienia. Dla najlepszego plemienia nagroda |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 60 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.03.09 11:00 |
Koniec: | 22.03.09 18:00 |
Opis: | Styl świata 5.0 z kościołem. Brak morale, ochrona trwa 30 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.03.09 11:00 |
Koniec: | 21.03.09 20:00 |
Opis: | Styl świata 5.0 ochrona trwa 15 minut. Nie ma morale |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.03.09 22:00 |
Koniec: | 21.03.09 04:00 |
Opis: | Styl świata 5.0. Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut,ilość osób w plemieniu ograniczona do 10. Ataki na członków własnego plemienia nie wyrządzają szkody.Odległość na którą można posłać szlachcica 10 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 16.03.09 15:00 |
Koniec: | 20.03.09 15:00 |
Opis: | Styl światów 3-9. Ochrona trwa 2 godziny. Nie da sie opuścić plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 70 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.03.09 11:00 |
Koniec: | 15.03.09 20:00 |
Opis: | Styl świata 5.0 z kościołem ochrona trwa 30 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.03.09 08:00 |
Koniec: | 14.03.09 13:00 |
Opis: | Runda polega na zdobyciu jak największej ilości punktów w 1 wiosce. Każdy gracz ma 1 wioskę. Nie można rekrutować szlachcica i przejmować wiosek. Wygrywa ten gracz, który pod koniec rundy będzie miał najwięcej punktów na 1 wioskę.Ilość osób w plemieniu 3 osoby. Nie da sie opuścić plemienia.Ochrona trwa 15 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.03.09 22:00 |
Koniec: | 14.03.09 05:00 |
Opis: | Runda polega na farmieniu innych graczy i niszczeniu im wojska. Wygrywa ta osoba, która będzie miała najwięcej punktów w rankingu pokonanych przeciwników jako agresor. Ilość osób w plemieniu 3 nie da sie go opuścić.Ochrona trwa 30 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .