Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1855] >1857< [1859] ... [1867]

#144 Szybkie

Start: 30.03.09 14:00
Koniec: 03.04.09 13:00
Opis: Ochrona trwa godzinę, dla najlepszego gracza nagroda
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 70
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#143 Szybkie

Start: 28.03.09 14:00
Koniec: 29.03.09 14:00
Opis: Styl świata 5.0 bez kościoła oraz rycerza.Ochrona dla nowych graczy trwa 30 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#142 Szybkie

Start: 23.03.09 10:00
Koniec: 27.03.09 15:00
Opis: Styl 5.0 bez kościoła, ochrona trwa 2 godziny liczba graczy w plemieniu 3 nie da się opuścić oraz atakować członków własnego plemienia. Dla najlepszego plemienia nagroda
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 60
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#141 Szybkie

Start: 22.03.09 11:00
Koniec: 22.03.09 18:00
Opis: Styl świata 5.0 z kościołem. Brak morale, ochrona trwa 30 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#140 Szybkie

Start: 21.03.09 11:00
Koniec: 21.03.09 20:00
Opis: Styl świata 5.0 ochrona trwa 15 minut. Nie ma morale
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#139 Szybkie

Start: 20.03.09 22:00
Koniec: 21.03.09 04:00
Opis: Styl świata 5.0. Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut,ilość osób w plemieniu ograniczona do 10. Ataki na członków własnego plemienia nie wyrządzają szkody.Odległość na którą można posłać szlachcica 10 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#138 Szybkie

Start: 16.03.09 15:00
Koniec: 20.03.09 15:00
Opis: Styl światów 3-9. Ochrona trwa 2 godziny. Nie da sie opuścić plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 70
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#137 Szybkie

Start: 15.03.09 11:00
Koniec: 15.03.09 20:00
Opis: Styl świata 5.0 z kościołem ochrona trwa 30 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#136 Szybkie

Start: 14.03.09 08:00
Koniec: 14.03.09 13:00
Opis: Runda polega na zdobyciu jak największej ilości punktów w 1 wiosce. Każdy gracz ma 1 wioskę. Nie można rekrutować szlachcica i przejmować wiosek. Wygrywa ten gracz, który pod koniec rundy będzie miał najwięcej punktów na 1 wioskę.Ilość osób w plemieniu 3 osoby. Nie da sie opuścić plemienia.Ochrona trwa 15 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#135 Szybkie

Start: 13.03.09 22:00
Koniec: 14.03.09 05:00
Opis: Runda polega na farmieniu innych graczy i niszczeniu im wojska. Wygrywa ta osoba, która będzie miała najwięcej punktów w rankingu pokonanych przeciwników jako agresor. Ilość osób w plemieniu 3 nie da sie go opuścić.Ochrona trwa 30 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)