Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1854] >1856< [1858] ... [1868]

#159 Szybkie

Start: 04.05.09 15:00
Koniec: 08.05.09 15:00
Opis: Ochrona trwa 4 godziny. Liczba graczy w plemieniu 5 osób.Szlachcica można posłać tylko na 15 pól od wioski.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 50
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#158 Szybkie

Start: 02.05.09 11:00
Koniec: 02.05.09 16:00
Opis: Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. ochrona trwa 15 minut.Runda z KATAPULTAMI ilość jednostek obronnych ograniczona
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#157 Szybkie

Start: 01.05.09 22:00
Koniec: 02.05.09 03:00
Opis: Ilość graczy w plemieniu wynosi 5 osób. Ochrona trwa 15 minut.Brak morale oraz kościoła i rycerza
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#156 Szybkie

Start: 27.04.09 15:30
Koniec: 01.05.09 11:00
Opis: Styl światów 3-9 ochrona trwa 1 godzinę
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 50
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#155 Szybkie

Start: 25.04.09 15:00
Koniec: 25.04.09 20:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Runda w stylu CAT.Brak morale
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#154 Szybkie

Start: 24.04.09 22:02
Koniec: 25.04.09 04:02
Opis: Ochrona trwa 30 minut.Styl świata 5.0 z kościołem
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#152 Szybkie

Start: 20.04.09 15:00
Koniec: 24.04.09 14:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 3 godziny. Brak kościoła. Ilość graczy w plemieniu 15 osób.Nie da się przesyłać surowców na rynku do innych graczy.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 50
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#151 Szybkie

Start: 19.04.09 10:00
Koniec: 19.04.09 14:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Szlachcic może poruszać się tylko 5 pól
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#150 Szybkie

Start: 18.04.09 14:01
Koniec: 18.04.09 18:01
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Ilość wojsk w wiosce ograniczona. Runda wzorowana na angielskie Cat.Ilość osób w plemieniu 3
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#148 Szybkie

Start: 17.04.09 23:00
Koniec: 18.04.09 05:00
Opis: Styl swiata 30. Ochrona trwa 30 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)