Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1850] >1852< [1854] ... [1867]

#200 Szybkie

Start: 27.06.09 09:00
Koniec: 27.06.09 14:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Brak kościoła i rycerza.Wioski przy starcie są bardziej rozbudowane.Szlachta idzie najdalej 10 pól.Limit graczy w plemieniu 5 brak możliwości jego opuszczenia.Wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia.To samo tyczy się wysyłki surowców.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#199 Szybkie

Start: 26.06.09 21:00
Koniec: 27.06.09 03:00
Opis: Runda z kościołem i przedmiotami.Ochrona trwa 30 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#198 Szybkie

Start: 25.06.09 11:00
Koniec: 26.06.09 16:00
Opis: Ochrona trwa godzinę. Ilość osób w plemieniu 2.Brak możliwości opuszczenia plemienia,ataki na członków własnego plemienia traktowane są jako odwiedziny.Wsparcie możliwe tylko do własnego plemienia.Wysyłka surowców aktywowana dla plemienia.Brak rycerza . Runda z kościołem. Szlachta idzie najdalej 15 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 250
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#197 Szybkie

Start: 24.06.09 11:00
Koniec: 24.06.09 17:00
Opis: Styl świata podobny do świata classic.Brak ochrony.Brak możliwości opuszczenia plemienia. Dla najlepszego gracza nagroda
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#196 Szybkie

Start: 23.06.09 23:00
Koniec: 24.06.09 05:00
Opis: Brak kościoła i przedmiotów dla rycerza. Ilość osób w plemieniu 5.Brak morale. Szlachcic może podróżować po całej mapie.Zmiana ilości zbijanego poparcia min 1,max 50. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka surowców zablokowana, wsparcie możliwe tylko dla członków własnego plemienia.Ochrona trwa 10 min
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#195 Szybkie

Start: 23.06.09 15:00
Koniec: 23.06.09 20:00
Opis: Runda typu CAT. Ochrona trwa 15 minut. Brak możliwości opuszczenia plemienia.Ataki na członków własnego plemienia traktowane są jako odwiedziny.Szlachta nie ma możliwości zdobycia wioski.Liczba graczy w plemieniu 3. Dla najlepszego plemienia nagroda.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#194 Szybkie

Start: 23.06.09 08:00
Koniec: 23.06.09 13:27
Opis: Ochrona trwa 10 minut brak rycerza i morale
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#192 Szybkie

Start: 22.06.09 23:00
Koniec: 23.06.09 05:00
Opis: Styl swiata podobny do świata classic. Ochrona trwa tylko 5 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#191 Szybkie

Start: 22.06.09 09:00
Koniec: 22.06.09 16:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Ilość osób w plemieniu 5,brak możliwości jego opuszczenia.Ataki na własne plemię traktowane są jako odwiedziny.Szlachcic idzie najdalej 15 pól. Brak przedmiotów rycerza.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#190 Szybkie

Start: 21.06.09 10:00
Koniec: 21.06.09 19:00
Opis: Brak kościoła i rycerza oraz morale.Ochrona trwa tylko 5 minut.Brak możliwości przesyłu surowców na rynku
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)