Graj teraz
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 27.06.09 16:00 |
Koniec: | 28.06.09 16:00 |
Opis: | Styl świata podobny do świata classic. Brak morale. Limit graczy w plemieniu 10 osób.Szlachta zbija minimum 35 max 55 poparcia. Aktywne zastępstwo i sen.Brak ochrony dla nowych graczy..Wsparcie tylko do członków wlasnego plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.06.09 09:00 |
Koniec: | 27.06.09 14:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Brak kościoła i rycerza.Wioski przy starcie są bardziej rozbudowane.Szlachta idzie najdalej 10 pól.Limit graczy w plemieniu 5 brak możliwości jego opuszczenia.Wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia.To samo tyczy się wysyłki surowców. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 26.06.09 21:00 |
Koniec: | 27.06.09 03:00 |
Opis: | Runda z kościołem i przedmiotami.Ochrona trwa 30 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 25.06.09 11:00 |
Koniec: | 26.06.09 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa godzinę. Ilość osób w plemieniu 2.Brak możliwości opuszczenia plemienia,ataki na członków własnego plemienia traktowane są jako odwiedziny.Wsparcie możliwe tylko do własnego plemienia.Wysyłka surowców aktywowana dla plemienia.Brak rycerza . Runda z kościołem. Szlachta idzie najdalej 15 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 250 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.06.09 11:00 |
Koniec: | 24.06.09 17:00 |
Opis: | Styl świata podobny do świata classic.Brak ochrony.Brak możliwości opuszczenia plemienia. Dla najlepszego gracza nagroda |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.06.09 23:00 |
Koniec: | 24.06.09 05:00 |
Opis: | Brak kościoła i przedmiotów dla rycerza. Ilość osób w plemieniu 5.Brak morale. Szlachcic może podróżować po całej mapie.Zmiana ilości zbijanego poparcia min 1,max 50. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka surowców zablokowana, wsparcie możliwe tylko dla członków własnego plemienia.Ochrona trwa 10 min |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.06.09 15:00 |
Koniec: | 23.06.09 20:00 |
Opis: | Runda typu CAT. Ochrona trwa 15 minut. Brak możliwości opuszczenia plemienia.Ataki na członków własnego plemienia traktowane są jako odwiedziny.Szlachta nie ma możliwości zdobycia wioski.Liczba graczy w plemieniu 3. Dla najlepszego plemienia nagroda. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.06.09 08:00 |
Koniec: | 23.06.09 13:27 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut brak rycerza i morale |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.06.09 23:00 |
Koniec: | 23.06.09 05:00 |
Opis: | Styl swiata podobny do świata classic. Ochrona trwa tylko 5 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.06.09 09:00 |
Koniec: | 22.06.09 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Ilość osób w plemieniu 5,brak możliwości jego opuszczenia.Ataki na własne plemię traktowane są jako odwiedziny.Szlachcic idzie najdalej 15 pól. Brak przedmiotów rycerza. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .