Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1846] >1848< [1850] ... [1867]

#245 Szybkie

Start: 11.08.09 14:00
Koniec: 11.08.09 20:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Brak zastępstwa. Szlachcic idzie najdalej 25 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#244 Szybkie

Start: 11.08.09 08:00
Koniec: 11.08.09 13:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Szlachta idzie najdalej 15 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#243 Szybkie

Start: 10.08.09 20:00
Koniec: 11.08.09 02:00
Opis: Brak ochrony rycerza i koscioła oraz łucznika..Technologie jak na św 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#242 Szybkie

Start: 10.08.09 10:00
Koniec: 10.08.09 18:00
Opis: Runda typu LAN.Limit graczy w plemieniu 3 osoby. Brak mozliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka surowców zablokowana.Wsparcie wojskowe mozliwe tylko do członków wlasnego plemienia.Ochrona trwa 30 minut. Dla najlepszego plemienia nagroda [po 3 pp]
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#241 Szybkie

Start: 09.08.09 18:30
Koniec: 10.08.09 02:00
Opis: Styl gry podobny do świata classic.Ochrona trwa 5 minut. Runda NO RULES[BRAK ZASAD]
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#240 Szybkie

Start: 09.08.09 14:00
Koniec: 09.08.09 18:00
Opis: Liczba graczy w plemieniu 1 osoba.Brak rycerza i koscioła, Wsparcie mozliwe tylko do człoków własnego plemienia. Wysyłka surowców zablokowana. Dla top 1 nagroda 5pp.. Brak ochrony. Runda typu CAT
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#237 Szybkie

Start: 09.08.09 08:00
Koniec: 09.08.09 13:00
Opis: Brak ochrony,Runda LAN [gracze z jednego ip moga grac, nie tyczy sie to tego samego komputera].Szlachta idzie najdalej 20 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#236 Szybkie

Start: 08.08.09 23:00
Koniec: 09.08.09 05:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Kosciół i rycerz w grze.aktywne zastepstwo. Gracze zaczynaja z troszke lepiej rozbudowaną wioska.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#235 Szybkie

Start: 08.08.09 16:00
Koniec: 08.08.09 22:00
Opis: Styl podobny do swiata classic. Limit gracyz w plemieniu 1 osoba. Brak mozliwosci wysyłki wojska i surowców do innych graczy.Ochrona trwa 10 minut dla top 1 ,3 pp.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#234 Szybkie

Start: 08.08.09 08:00
Koniec: 08.08.09 14:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut.Brak rycerza oraz koscioła, szlachta nie podbija wiosek. Runda typu CAT. Dla top 1 3 pp.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)