SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 11.07.10 11:00 |
Koniec: | 11.07.10 18:00 |
Opis: | Techn 0/1. Plemię max 10 osoby. Zasięg szlachty 100 pól, zbijanie poparcia 40-60. Opuszczanie plemienia, wysyłka surowców poza plemię, wysyłka wojska poza plemię oraz ataki na plemię są niemożliwe. paczki surowców. Wioska Startowa [4]. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 10.07.10 19:00 |
Koniec: | 10.07.10 23:55 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. 3 osoby w plemieniu. Reguła zagrody 100. Tech 0\10 Wioska startowa 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 10.07.10 09:00 |
Koniec: | 10.07.10 17:00 |
Opis: | - Szlachta monety, max 20 pól, zbijanie poparcia od 25 do 40 - brak rycerza, łuczników i kościoła. - Max. ilość osób w plemieniu 2 (brak możliwości opuszczenia,, brak możliwości ataków na współplemieńca) - rozbudowa wioski 26 pkt. - brak. możliwości przesyłania surowców oraz wojska spoza plemienia. - technologia uproszczona - Prędkość jednostki 0.5 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.07.10 23:17 |
Koniec: | 10.07.10 03:57 |
Opis: | Ochrona początkowa 15 min. 1 osoba na plemię, brak możliwości współpracy. Tryb snu- max czas aktywności 4h. Kościół. Brak możliwości szpiegowania jednostek poza wioską. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Ranking SDS ustalany w oparciu o pozycję z rankingu punktowego. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.07.10 14:30 |
Koniec: | 09.07.10 20:00 |
Opis: | Limit graczy na plemię. Technologia 0/1 Szlachcic zbija poparcie: 25-50. Maksymalny dystans szlachcica: 10. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.07.10 23:00 |
Koniec: | 09.07.10 06:00 |
Opis: | Reguła zagrody 600. Tech. 0/1 Monety. Wioska startowa 1. Kościół. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.07.10 09:04 |
Koniec: | 08.07.10 20:04 |
Opis: | Paczki surowców. Stary styl mapy. Szpiegowanie tylko jednostek. Plemię na 6 osób- wszelka pomoc tylko w ramach plemienia. Maksymalny czas bez snu 3h. 3 szlachciców na wioskę. Wioska startowa 0. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.07.10 14:00 |
Koniec: | 07.07.10 17:00 |
Opis: | Reguła zagrody 200. Rycerz, łucznicy, kościół. Monety. Limit osób na plemię: 3. Wioska startowa 3. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.07.10 09:00 |
Koniec: | 07.07.10 12:00 |
Opis: | 1,2,3 paragraf regulaminu nie obowiązuje. Monety, technologia 0/1 Łucznicy, Rycerz. Szpiegowanie tylko jednostek w wiosce. 2 osoby na plemię(wsparcie tylko w ramach plemienia) Brak możliwości przesyłu surowców. Kościół. Wioska startowa 0. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 3 - 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.07.10 20:00 |
Koniec: | 06.07.10 23:59 |
Opis: | Reguła zagrody 1000. Szlachcic nie przejmuje wiosek. 1 osoba na plemię. Brak możliwości przesyłu surowców i wsparcia. Technologia 0/1. Łucznicy, rycerz. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .