Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1810] >1812< [1814] ... [1867]

#650 SP

Start: 31.07.10 09:03
Koniec: 31.07.10 19:03
Opis: Limit graczy w plemieniu: 5. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz, łucznicy, kościół, monety. Wioska startowa 0. Max zasięg szlachcica 12.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#649 Wioska barbarzynska

Start: 26.07.10 17:02
Koniec: 30.07.10 18:59
Opis: Technologie 1, Pałac z monetami, Ochrona 120 min, 5 osoby na plemię - brak możliwości opuszczania, atakowania własnego plemienia, przesył surowców tylko w plemieniu. Styl z rycerzem, łucznikami, brak kościoła. Tryb śpiący 6-12h
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 120 pkt. top 3- 60 pkt. top 5- 30 pkt.
Prędkość 100
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#648 W kÖnCü MnIe PöZnÄsZ "No Live"

Start: 25.07.10 09:01
Koniec: 25.07.10 21:01
Opis: Ilość członków w plemieniu ograniczona do 10. Styl klasyczny - bez Rycerza, Łuczników, Monet , kościoła i obozów wojskowych. Dziesięć stopni technologii w Kuźni. Reguła zagrody 120. Brak ochrony dla nowych graczy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Brak kolejki budowy. Sen: max czas gry 11h.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Runda może zakończyć się z chwilą, kiedy jedno plemię osiągnie 1 mln punktów i utrzyma ten wynik przez 1 godzinę lub po upływie czasu.
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#647 Puszek60073

Start: 24.07.10 18:03
Koniec: 24.07.10 23:07
Opis: Wioska typu 0. Monety. Limit osób na plemię 3. Technologie 0/10. Zwiad nie widzi jednostek poza wioską. Reguła zagrody 150.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#646 bartekk21

Start: 24.07.10 08:01
Koniec: 24.07.10 16:05
Opis: Technologie 0/1, pałac z monetami. Liczba graczy w plemieniu 3, brak możliwości opuszczenia i atakowania plemienia, przesył wsparcia tylko do współplemieńców. Runda z rycerzem i łucznikiem. Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 26 pkt. Sen: max czas gry 2h.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#645 Dudkinson2

Start: 23.07.10 22:03
Koniec: 24.07.10 03:03
Opis: runda cluster - szlachtą do 20 pól. Kościół, szlachcic z monetami, 1 lvl jednostek
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#644 CAT

Start: 23.07.10 16:00
Koniec: 23.07.10 20:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wioski. Wioska startowa 1. Reguła zagrody 1600. Limit graczy na plemię: 4. Pełna współpraca możliwa tylko z plemieniem. Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 399
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#643 3 runda Wakacyjnej Ligi SDS

Start: 20.07.10 10:00
Koniec: 22.07.10 23:00
Opis: Technologia 0/1 Pełna współpraca tylko z plemieniem. Limit graczy na plemię: 5. Sen: maks. czas gry: 6; czas snu 2-8. Noc od 2 do 5. Wioska startowa 0.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 270
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#642 babayar00

Start: 19.07.10 21:01
Koniec: 20.07.10 04:02
Opis: Czas ochrony trwa 5 minut. Rycerz. Łucznicy . Brak kościoła. Ilość graczy w plemieniu 5.Pomoc tylko członkom plemienia. Pałac 3 poziomy. Zasięg szlachcica 10 pól. Technologia 0/1 Wioska [4]
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 2- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#641 Kir@

Start: 19.07.10 08:00
Koniec: 19.07.10 16:00
Opis: Wioska rozbudowana(0). Pałac -trzy poziomy.Ochrona początkowa 15 min. Pełne możliwości szpiegowskie. Liczba osób w plemieniu:5, nie można opuszczać ani atakować plemienia. Tryb śpiący max 3h, i włącza się po 4h gry.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 380
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)