SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 31.07.10 09:03 |
Koniec: | 31.07.10 19:03 |
Opis: | Limit graczy w plemieniu: 5. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz, łucznicy, kościół, monety. Wioska startowa 0. Max zasięg szlachcica 12. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 26.07.10 17:02 |
Koniec: | 30.07.10 18:59 |
Opis: | Technologie 1, Pałac z monetami, Ochrona 120 min, 5 osoby na plemię - brak możliwości opuszczania, atakowania własnego plemienia, przesył surowców tylko w plemieniu. Styl z rycerzem, łucznikami, brak kościoła. Tryb śpiący 6-12h |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 120 pkt. top 3- 60 pkt. top 5- 30 pkt. |
Prędkość | 100 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 25.07.10 09:01 |
Koniec: | 25.07.10 21:01 |
Opis: | Ilość członków w plemieniu ograniczona do 10. Styl klasyczny - bez Rycerza, Łuczników, Monet , kościoła i obozów wojskowych. Dziesięć stopni technologii w Kuźni. Reguła zagrody 120. Brak ochrony dla nowych graczy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Brak kolejki budowy. Sen: max czas gry 11h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Runda może zakończyć się z chwilą, kiedy jedno plemię osiągnie 1 mln punktów i utrzyma ten wynik przez 1 godzinę lub po upływie czasu. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.07.10 18:03 |
Koniec: | 24.07.10 23:07 |
Opis: | Wioska typu 0. Monety. Limit osób na plemię 3. Technologie 0/10. Zwiad nie widzi jednostek poza wioską. Reguła zagrody 150. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.07.10 08:01 |
Koniec: | 24.07.10 16:05 |
Opis: | Technologie 0/1, pałac z monetami. Liczba graczy w plemieniu 3, brak możliwości opuszczenia i atakowania plemienia, przesył wsparcia tylko do współplemieńców. Runda z rycerzem i łucznikiem. Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 26 pkt. Sen: max czas gry 2h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.07.10 22:03 |
Koniec: | 24.07.10 03:03 |
Opis: | runda cluster - szlachtą do 20 pól. Kościół, szlachcic z monetami, 1 lvl jednostek |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.07.10 16:00 |
Koniec: | 23.07.10 20:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wioski. Wioska startowa 1. Reguła zagrody 1600. Limit graczy na plemię: 4. Pełna współpraca możliwa tylko z plemieniem. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.07.10 10:00 |
Koniec: | 22.07.10 23:00 |
Opis: | Technologia 0/1 Pełna współpraca tylko z plemieniem. Limit graczy na plemię: 5. Sen: maks. czas gry: 6; czas snu 2-8. Noc od 2 do 5. Wioska startowa 0. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 270 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.07.10 21:01 |
Koniec: | 20.07.10 04:02 |
Opis: | Czas ochrony trwa 5 minut. Rycerz. Łucznicy . Brak kościoła. Ilość graczy w plemieniu 5.Pomoc tylko członkom plemienia. Pałac 3 poziomy. Zasięg szlachcica 10 pól. Technologia 0/1 Wioska [4] |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 2- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.07.10 08:00 |
Koniec: | 19.07.10 16:00 |
Opis: | Wioska rozbudowana(0). Pałac -trzy poziomy.Ochrona początkowa 15 min. Pełne możliwości szpiegowskie. Liczba osób w plemieniu:5, nie można opuszczać ani atakować plemienia. Tryb śpiący max 3h, i włącza się po 4h gry. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .