SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 02.10.10 09:00 |
Koniec: | 02.10.10 17:00 |
Opis: | Rycerz, tech 0/1. Wioska startowa 0. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 2 graczy na plemię, monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | |
Prędkość jednostek: | |
Tryb śpiący: | |
Zastępstwo: | |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.10.10 23:17 |
Koniec: | 02.10.10 03:57 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Wioska startowa 1. Brak rycerza i łuczników. 3 graczy na plemię. tech 0/3. Reguła zagrody 900 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów - 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.10.10 14:30 |
Koniec: | 01.10.10 20:00 |
Opis: | Monety, ochrona początkowa 2 min. 2 graczy na plemię. rycerz, łucznicy. Wioska startowa 4. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 30.09.10 23:00 |
Koniec: | 01.10.10 06:00 |
Opis: | Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. Alternatywny sen. Tech 0/1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 30.09.10 09:00 |
Koniec: | 30.09.10 20:00 |
Opis: | 2 graczy na plemię. 2 minuty ochrony początkowej. monety, rycerz. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Plemię top 1 po 50 pkt. Warunek dwaj gracze z plemienia top 1 w top 10. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.09.10 14:00 |
Koniec: | 29.09.10 17:00 |
Opis: | 2 graczy na plemię. Rycerz. Tech 0/1 Wioska startowa 4. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.09.10 09:00 |
Koniec: | 29.09.10 12:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Limit graczy na plemię 3. Tech 0/3 Brak rycerza\łuczników. Wioska startowa 4. REguła zagrody 700. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów - 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.09.10 19:00 |
Koniec: | 28.09.10 23:31 |
Opis: | Wioska startowa 1. Brak możliwości odejścia od plemienia. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Tech 0/3. Brak rycerza i łuczników. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.09.10 14:00 |
Koniec: | 28.09.10 17:30 |
Opis: | REguła zagrody 500. Wioska startowa 4. Rycerz łucznicy. 10 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów - 50 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.09.10 08:00 |
Koniec: | 28.09.10 13:00 |
Opis: | Monety, 2 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .