Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1801] >1803< [1805] ... [1867]

#747 GAzda

Start: 02.10.10 09:00
Koniec: 02.10.10 17:00
Opis: Rycerz, tech 0/1. Wioska startowa 0. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 2 graczy na plemię, monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość
Prędkość jednostek:
Tryb śpiący:
Zastępstwo:
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#746 CAT

Start: 01.10.10 23:17
Koniec: 02.10.10 03:57
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Wioska startowa 1. Brak rycerza i łuczników. 3 graczy na plemię. tech 0/3. Reguła zagrody 900
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów - 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#745 SP

Start: 01.10.10 14:30
Koniec: 01.10.10 20:00
Opis: Monety, ochrona początkowa 2 min. 2 graczy na plemię. rycerz, łucznicy. Wioska startowa 4.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#744 SP

Start: 30.09.10 23:00
Koniec: 01.10.10 06:00
Opis: Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. Alternatywny sen. Tech 0/1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 60 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#743 Duety

Start: 30.09.10 09:00
Koniec: 30.09.10 20:00
Opis: 2 graczy na plemię. 2 minuty ochrony początkowej. monety, rycerz.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Plemię top 1 po 50 pkt. Warunek dwaj gracze z plemienia top 1 w top 10.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#741 SP

Start: 29.09.10 14:00
Koniec: 29.09.10 17:00
Opis: 2 graczy na plemię. Rycerz. Tech 0/1 Wioska startowa 4. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#740 CAT

Start: 29.09.10 09:00
Koniec: 29.09.10 12:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Limit graczy na plemię 3. Tech 0/3 Brak rycerza\łuczników. Wioska startowa 4. REguła zagrody 700.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów - 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#739 SP

Start: 28.09.10 19:00
Koniec: 28.09.10 23:31
Opis: Wioska startowa 1. Brak możliwości odejścia od plemienia. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Tech 0/3. Brak rycerza i łuczników.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#738 SP

Start: 28.09.10 14:00
Koniec: 28.09.10 17:30
Opis: REguła zagrody 500. Wioska startowa 4. Rycerz łucznicy. 10 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów - 50 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#737 SP

Start: 28.09.10 08:00
Koniec: 28.09.10 13:00
Opis: Monety, 2 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)